nufnang

Followers

Thursday 5 July 2012

Hatiku Miliknya (^_^)

{ ya allah aku sedih,pinjamkan aku kekuatan }

salam terindah ku kirimkan 
salam sejahtera penghuni  SYURGA 
salam yang harumnya melebihi kasturi
sejuknya melebihi embun pagi
salam sehangat mentari dhuha
salam sesuci telaga kauthar
salam penghormatan & persahabatan yang tiada pudar dalam setiap muslim dan
peristiwa
salam ukhwah untukmu kerana allah

alhamdulillah 
terima kasih allah
untuk semua yang kau pinjamkan 
untuk semua yang kau ajarkan tanpa bicara walau dalam diam
tika saat aku diuji dengan kesedihan dan kegelisahan 
kau berikan aku ruang dalam bersendirian 
kau perlihatkan padaku erti memanjatkan kesyukuran 
kau suburkan dalam hatiku erti hidup bertuhan




saat emosi terganggu banyak betul yang menguji kesabaran 
xsalahkan untuk menangis
rindu pada sahabat yang memahami
rindu pada sahabat yang setia mendengar
rindu pada sahabat yang mampu membuatkan diriku tersenyum saat duka
walauapapun
alhamdulillah 
segala kesyukuran ku panjatkan kpdmu
kerana 
engkau masih ada di sisiku
engkau menenangkan diriku saat aku bersedih

"ya allah,semoga segala masalah yang melanda tidak memutuskan hubungan yang 
terbina ikhlas keranamu.
kekalkan hubungan kami dan pinjamkan diriku kekuatan untuk menghadapi 
dugaanmu ".


menangis lah jika itu dapat menenangkanmu..


No comments:

Post a Comment