nufnang

Followers

Sunday 4 August 2013


                                                                Kuatkanla Hatiku





Semakin lama..semakin sukar...
Semakin lama..semakin sulit..
Semakin lama..semakin rumit..

Aku harap aku mampu untuk terus bertahan..
Bertahan menahan godaan perasaan..
Aku takut..
Aku terleka dibuai rasa..
Itu akan menyebabkan ramai terluka..




Ya Allah..
Kuatkan hati aku..
Aku tahu kini aku sendiri..
Tak ada yang menemani..
Jangan biarkan diri aku dibuai rasa itu..
Kerana ianya tidak sepatutnya terjadi..
Jauhkan hati aku ya Allah...

Semua ini salah..
Aku rasa bersalah..
Aku rasa berdosa..
Segalanya menikam jiwa..
Sampai bila ini akan berlarutan?
Sampai bila?

Kuatkanlah hati aku menolak segalanya..
Kuatkanlah hati aku untuk membiarkan segalanya..
Kuatkanlah hati aku untuk tidak membalas sama..
Kuatkanlah hati aku supaya mampu mengawal...
Aku mohon padamu ya Allah...
Kuatkan hatiku ini..

No comments:

Post a Comment