nufnang

Followers

Friday 9 March 2012

final oh final

salam..

lama weyh xupdate blog..xde mase,mase y ade
sibok uruskan nota utk final nt..final cuma tggal 
lg 3ari..uhhh nervous wey..kna skor 2k dptkn 
A+....carrymarks pon..adoiii sgt menyakitkan..
dh buat y terbaik tapi nape la dpt sikit..fenin.

pape pon skor la final ni nt,stdy sampai lebam..
hope dpt jwb nt..nota berlambak,nk baca semua 
mati lah aku..

final sampai 22hb,pas 2 terus cabut balek kg..
arghh..rindu kg sgt2.2 bulan weyh cuti..
ternak body la aku kt kg nt..haha..klau x mak y 
masak,aku sendri y masak..aura selera mkn bila duk kt kg ni 
len mcm jer..merlin oh merlin..hua3.

lg tggal 2 sem aku kt sini..cepat je ase nyer masa berlalu..
pejam celik tgk2 da nk abes sem dh..xase ape pon.
ingat sem lepas..mase final,time y paling hepi sgt..
sebelum masuk dewan ade jer y col bg semangat
uhhh...rindu nyer time 2.rindu sgt2.

tiap kali masuk dewan exam,senyum je manjang
igt kata2 dia..hehehe,xde la ase nervous..
but..semua 2 dh berlalu.simpan je la sebagai kenangan..
dia bnyk mengjar dn bg semangat..
pape pon final esok lusa walaupon xde kata2 semangat
aku bole jawab,insyallah..

si dia pon xpenah bertanya pasal final aku
bila exam,okie ke stdy,berape paper,...
inikan nk bg semangat kt aku..ermmm..
ntah la..mungkin dia xsempat kot.keje dia lg penting
so ape la penting nye nk amik tahu sal final aku..

pape pon do d bez huda..u can do it..



No comments:

Post a Comment