nufnang

Followers

Saturday 10 March 2012

smpi ati kn~~

uhhhh...terase nye ati bila dia buat mcm 2..
saba je lah..dh la semalam dia dh buang relationship..
okie aku boleh trima klau itu juz gurau biawak..xkisah la kan.
tp bila mlm dia keluar n jnj bila balek nk col..
sampai pagi aku tggu xde pon dia col..okie xpe..


then bila pagi aku col lgsg xberjawab..
bila dia col balek aku dh pasan mcm bru bgun tdo..
ohhh..xsalah la tekaan aku..aku pelik bkn ke dia keje..
ohhhh...upenye dia ckp dia cuti..fuuuhhhhh sentap weyy!!
sepatah pon dia xbgtau aku y dia cuti..tertekan wey


xpelah buat ape nk bgtau kan..bkn penting pon nk bgtau aku
itu hal dia yang aku ni pon satu sebok nk tau 2 knp..
jaga tepi kain sendiri la wey huda bongek!!!!
its okie walau ati ni so so so touching..
tp xpe i will try 2 accept..i will try 2 be cool..


so xyh la nk berharap sgt ye huda org 2 nk syg ko sgt2..
sedar diri ko 2 sikit okie..ko 2 bkn sape2 lg dgn dia..bukan bini dia pon..
juz gf dia..2 pon klau dia aggp ko 2 gf dia.. btol kan???


focus ur stdy,more important..get d high pointer tis sem..
stdy smart,sure u can...
erm...im gonna go,i must 2 stdy 4 d exam 2morrow..
pray 4 me..insyallh everything will be okie huda..





No comments:

Post a Comment