nufnang

Followers

Sunday 23 December 2012


 Seharian di wet world pedas

Cuti sem dh memang lumrah la aku ni kot,salu jer duk umah bgun tdo n makan, sampai badan pon dh mula naik…huhu
Bila bdn dh naik mula bising satu umah…mak lak hanya gelengkan kpla.. salu mak cakap bila aku ckp aku dh gemok..” sape suh bgun tdo makan,cuba pagi2 bgun pegi jogging”.
Huhu..mak oh mak,nape lah xnk bagi sikit kata2 semangat..tp xpe lah,dh paham beno dh ngn mak..
Tapiiiii..ape yang paling bez, my luv sis,ajak p mandi manda at wet world pedas..uhhhh time 2 aku la org yang paling hepi sekali ehhh..yela ape tak nya dpt mandi,dh lama xswimming..Y kelakar nyer..kita ni bkn men excited lg nk sampai sana,ase xsaba2 nk sampai,abg ipar lak bole lupa jalan,urmmm…duk pusing tempat same la kami..lastly tya pak cik india 2,nasib baik la dia bgtau jalan..huhu.
dh sampai,akak belanja tiket..huhu,almaklumlah aku nix de duit,masih lg blaja,tpksa la menumpang..haha.
bila dh siap pakai gelang kertas 2 (ala gelang kertas y wajib dipakai kt lengan 2..huhu)
terus aku nonong je g toilet tkr bju..pelampung bukan men amik y besa..haha.
xusah ckp la,setelah lama duk ngadap ngn esemen y berlambak,duk ngdap nota2 yang tebal…bila dh dapat releasetension mcm ni,,uiiihhh lega ehhh sgt2..
yang paling aku xley lupa mase naik gelungsur y mcm ular 2,pakai pelampung,ase cm nk tercabut je jantung..aku menjerit mcm nk gegar dunia,akak aku y duk depan 2 dia ckp mcm nk pecah gegendang telinga dia..hahahha..gayut larh weh…
dh penat men 2,sampai dh xlarat,pegi la berenang ngn my sis..hehe
agak dh kol 6ptg bru kami gerak balek..pape pon aku enjoy sgt..huhu
                                        haha...dh cukup penat tenggelam dlm air....






anak buah aku relax jer..hahahaha

inilah yang aku xboleh nk tahan,sumpah lpas ni
aku xnak main lg..









akak aku y ni pon ley tahan penakut..haha,sekali maik benda alah 2..sumpah dh dia xnaik..

No comments:

Post a Comment