nufnang

Followers

Saturday 18 February 2012

18 feb~~~~

18 feb..uhhhh tarikh y xpnh aku lupakan.masuk ari genap la 5thun usia tu.erm..tp jdoh xpnjg kan.
ntha la kan,selalu tarikh ni we all kuar mkn n jejalan.walaupon dia terok tp dia alert.penah sekali aku lupa tarikh ni,marah gila dia.smpi aku lak y nangis2.bukan aku sengaja lupa,tp time 2 aku ngh byk bnda nk kn settlekan.2 yang terlupa.salu kalu kuar jejalan sampai satu ari suntuk.btol2 abeskan masa utk ari 2 jer...kami bertiga.time 2 dekna kecik lg.wlaupon aku xsebahagia org lain,tp aku dpat jugak merase sedikit,xbyk pon xpe tp better than nothing.tadi atuk dek na der col aku dia ckp ari ni ari ape.dia ckp dia dpt msj drp somebody ckp ari ni annivesarry..aku blur,sape lak y bg msej 2..aku pon xtau,aku malas nk ckp banyak.aku diam je,cpt2 tukar topik..sbnrnya aku tahu sgt hari ni hari ape.mind set aku selalu ader jer tarikh ni.dh terbiasa kan...
tuhan btol2 menguji.tadi si dia col aku,tya still igt lg x tarikh ni..ape mksud dia.aku dh cuba nk lupakan,tp knp dia salu mengingatkan aku.erm...tp xpe lah.mungkin saje2 je kot.sempat la jgak kami menyembang.
ape2 pon tis date make me moody...semua terbayang2..


last celebration wif my ex n dek na...cos dek na ade,we all terpaksa buat cake like tis...
princes like u dek na....


No comments:

Post a Comment