nufnang

Followers

Sunday 19 February 2012

~hanya kamu~...

assalamualaikum....


alhamdulillah kerana masih lagi diberi peluang untuk bernafas..
berharap agar aku dapat mengabdikan hidup ini sebaik mungkin..
insyallh..w'll pray toghether.

syukur jugak padmu ya allah kerana memberi aku kesempatan
mengenali seorang yang lelaki yang cukup memahami aku.
walaupun tidak seperti yang aku impikan tapi aku sgt bersyukur kerana 
dia boleh menerima aku seadanya.dia sgt mengambil berat,sgt menyangi aku
dan sangat byk mengajar aku sesuatu yang aku tidak tahu.


walaupun kita tidak pernah bersua dlm waktu y cukup lama
tapi aku percaya  kamu seorang yang jujur dan setia.
dan aku harap kamu janganlah sesekali menghancurkan harapan dan keprcayaan
y tlah aku berikan.dan aku di sini xpnh pun walau sekali berlaku tdk jujur padamu.
klu aku da suka seorang lelaki,niat di hati aku hanya satu..
aku kan pastikan dia akan jadi suamiku,aku tk mahu bercinta hanya utk suka2
dn klu btol2 kamu mahu aku, aku harap kamu pn sama spt aku.


dlm hidup ini,aku hanya inginkan seorang lelaki dan seorang suami 
yang boleh membimbimg aku dan membahagiakan aku dan anak aku nt.
boleh jadik seorang ayah yang baik dn contoh yang baik utk anknya nt
dan aku tahu kamu boleh memberikan apa yang aku impikan.
aku tidak meniginkan harta yang banyak utk hidup
cukuplah sekadar dapat menyenangkan hidup di dunia
kerana hidup di sana lg penting...


jujur aku katakan aku sangat menyayangi dan mencintaimu setulus hati.
dh hanya kamu lah saja akan menjadi teman aku hingga mati..insyallah
aku harap kau jgn lah mensiakan aku..
hanya itu yang aku minta darimu..sayangi aku seadanya.
luv u...

moga kekal sampai ke syurga...



No comments:

Post a Comment