nufnang

Followers

Thursday 23 February 2012

survive

erm.... seksanya hidup mcm nih.
buat pon salah xbuat pon salah..
lau tahu mcm ni jadi nya xde la aku nk 
bgtau semua ni awal2.aku ni memamg suka menyusahkan hidup org ker?????
ntah la itu lah ape y aku ase..xabes2 nk menyusahkan orang
pas satu,satu.. bodoh sgt lah aku ni,mmg bodoh!!!


bia je lah,masalah aku nape la yang aku ni bodoh sgt
nk pegi citer kt org..tanggung lah sendiri wey..jgan hidup nk nyusahkan org wey!!
tertekan nye ase..tuhan je lah tahu.
nk bgtau mak pon aku lg lah xsampai ati..
ya allah..ya allah...

akak aku ade..nanti lah bgtau dia..aku taw dia boleh tlg..
tp masing2 dh ade fmly 2 la y aku xnk nyusahkan dorg..
berakar jer otak nih..naseb bek semua assgmnt da setel
xde la membebankan sgt otak ni..

all about money..make me crazy..
nape la ssh sgt hidup ni..nk abeskan stdy
uhhh...ckup mencabar.semua kna cover..
makan nk kna cover,shopping nk kna cover,
juz simpan 4 assggmnt jer..2 pon blom tntu ckup.
pape pon..bila abes stdy nt,semua terbalas
penah lelah,ssh senang,tahan lapar smpi xmkn
akan terbalas jugak bila dh keje nt...
kesabaran jer y paling penting.


No comments:

Post a Comment