nufnang

Followers

Friday 17 February 2012

BERSABAR JE LAH.

      Esok dn  lusa ader program la pulk..eee...sengaja la time aku der temujanjji ader jer dorg nk buat program.KHAR ni mmg mengade..spoil mood btol la.xdpt jgk la aku nk jmpa my hubby..kenapa la time ni jugak dorg nk buat event,my hubby pon satu time ni jgak dia nk dtg..dua2 pon same jer..adoiiii...fenin2.mlm ni nk kna tdo awl.esok nk kna bangun pagi,lg pagi2 sampai la mlm penuh ngn aktiviti.da lma gak KHAR xbuat event mcm ni...erm....xpe la my honey hanes,kite jmpa len kali je la.masih banyak masa lg kan.jauh pon sama je,lau dekat pon same jer xde beza nye,janji same2 pndai jga hubungan...btol kan?????
      xdinafikan rindu sama kamu,but nk bt cmne masa xmengizinkan...lgpon jb ngn t.malim bkn jauh pon kan,dekat jer.salu klau da syg jauh pon terase dekat..bkn mase tgh syok dulu ader ckp 'lautan api pon sanggup ku renangi' hoho..ini kan nk drive dr jb ke t.malim,xde masalah pon kan.juz tekan  minyak jer.ujan pon xbasah panas pon xhangus...jauh lau nk dicompare kan drive dr jb ke t.malim dgn nk renangi lautan api..klau di bagi pilihan,compon la pilih nk drive dr jb ke t.malim kan..haha.biase la mase bercinta ni mcm2 ayat y terkeluar dr mulut,kdg2 xmasok akal pon ade.huhu..arap2 la,kenangan manis masa bercinta ni berpanjangan sampai akhir hayat..
      mcm tdi aku der baca blog MAWAR NAFASARI..fuhhhh menitik air mata aku.cukup2 sedih.bila baca kisah hidup dia dn ape y tlh dia lalui sgt perit.tapi dia memg cukup saba,tabah.aku salute sgt dgn dia..bila baca kisah dia seakan-akan aku ni dpt merasa ape y dia rase...sedih kan bila org y paling kita syg (suami) meninggalkan kite dengan mengejut...kalau aku di tempt dia,aku ase aku boleh jdik separuh gila.serius aku xbole bayang kalau suami aku pergi meninggalkan aku.sebab dia org y kita syg,satu2 org y kita inginkan untuk abeskan sisa hiduP bersama-sama,org yang kita luahkan segala masalah kongsi susah senang..dan tiba2 dia pergi saat itu jgak..tamparan y maha dasyat,pergi tggalkan istri dgn anak kecil y masih tidak mengerti ape2 lg.yang anak kecil tahu ayahnya pergi kerja,xbalek lg (air mata aku menitik lg)...ya allh aku tidak ingin hidup aku sebegini,mintak jauh ya allah.tp jika ini sudah tertulis aku pasrah...


Sabar adalah jalan keluar bagi orang yang tidak bisa menemukan jalan keluar.

No comments:

Post a Comment