nufnang

Followers

Friday 24 February 2012

sabar + redha =hikmah

setiap kali sesuatu yang kurang baik terjadi
kepada kita, pastinya ia adalah satu hikmah.
dr pengalaman sy sekiranya ada orang mengambil
kesempatan ke atas diri kita,saya yakin yang xlama lagi
Allah akan memberi ganjaran yang amat lumayan kepada kita
sekiranya kita redha kejadian itu.dan sememangnya itu yang terjadi 
berkali-kalinya pada saya.

so sekiranya ada org take advantage of u,put 
your chin-up smile.sabar dan redha atas kejadian itu
kerana tak lama lagi, akan mendapat pulangan  yang
berkali-kali ganda..yezzaa!!!

walaupun bertalu-talu -ve things happened 2 me
saya bole senyum...hepi....dan xpun effected dgn
perkara2 -ve tersebut.bila kita +ve kita akan menarik perkara2
+ve kpd kita...ni y mat salleh sebut "law of attraction "

Allah works in mysterious ways.satu hari kita akan diuji
dengan pelbagai ujian yang amat berat,satu hari lagi 
boleh memberi ganjaran yang berlipat kali ganda 
janji, kita kena sentiasa sabar dan redha..pasti hikmahnya 
akan diberikan..!  4 sure guarenteed!1

walaupun saya tidaklah penyabar orgnya,tp i will..
insyallh...sy akn cuba..kpd my luv.sorry krn saya byk
menyusahkan awk dgn sikap sy yang keterlaluan..

No comments:

Post a Comment