nufnang

Followers

Wednesday 15 February 2012

jgn salahkan dia...


huda....jgn keras hati yer

krn fesbuk suami istri cerai,kaple boley ptus,kwan bole gaduh dn mcm2 la..tu semua depends pada individu.klau bertepuk sebelah tangan xkan berbunyi.cuma satu y penting,masing2 kna ader kepercayaan dan kesetiaan.jgn krn salah sendri nk jadi kan fesbuk sbg sbb.aku xkisah bf aku befesbuk,wlupn kekadang bila aku terbaca komen2 dekat status dia,ade la sedikit touching.tp i will 2 forget it n abaikan.tp org ckp bnda mcm ni lau simpan lma2 boleh jdik mental sorng2.xdinafikan ati ni berkudis bila tgk fb dia.bila tgk dia add gegurl y nth hape2,berbalas komen pon mcm aku ni xwujud je kt situ,but its okie i'll try 2 b profesional..aku dah cuba dn trus mncuba,tp xboleh.saat 2 jgk meletus la gunung berapi y cukup panas memuntahkan laharnya...masa 2 ape y ade dlm isi ati aku luahkan..air mata xusah ckp lah,klau xkeluar air mata ati ni xkn tenang.org2 tua pnh ckp menangis itu boleh meringankan beban y ditanggung,walaupun xbyk tp better than nothing..so need 2 talk.bncang lelok,walaupun dia selalu mengatakan y aku ni keras hati,tp sekeras2 ati aku,aku ttp ader perasaan n belas kasihan.keras ati dgn sikap dia,krn dia aku keras ati,boleh x klau aku ckp mcm 2???? erm....ntah la,kdg2 ader org tersyg ni tempat kite meluahkan masalah,tempat mengadu,ssh dn sng same2,jdi klau dia buat bnda y kita xsuka ia cukup melukakan hati.ati lelaki dengan ati perempuan ni xsama.so amik pk la sendiri..hargailah dia selagi dia masih ada........aku syg dia.so jgn la krn fb meretakkan hubungan y sedia ada.




  
      

No comments:

Post a Comment