nufnang

Followers

Wednesday 15 February 2012

Sungguh aku xsangka...

kini baru aku tahu siapa dia sbnarnya..cukup menyakitkan ati aku ni yang sudah sedia sakit.uhhhh,xtau da ape lg y nak aku katakan lg,aku sdh abes kata2.biarlah tuhan yang tentukan segalanya.aku sdh penat bersabar dan bersabar.knp dugaanmu xhenti2          kepadaku,apa salah aku.sukup lah sekali tamparan y maha hebat 2 singgah di pipiku.aku xmahu ia berulang untuk kedua kalinya.aku xmahu hdup aku hancur lg.
     klu betul dia adalah untukku,kau tunjukkan la dn kalu betullah dia bukan untukku pon kau tunjukkanlah.jgn la sampai satu tahap bila aku da menyayagi dan mencintainya sepenuh hati,semua itu ditarik balik.aku xmahu kcwa lg.




kekuatan tdk dtg dr kemampuan fizikal,tetapi ianya datang
dr semangat yg tdk penah mengala
h






No comments:

Post a Comment