nufnang

Followers

Wednesday 22 February 2012

elok2 aje..

so bored tonite,nothing 2 do...
my ex ari ni satu ari msj n col aku,
xtau la knp dia mcm 2..tba2 jer...
erm..mls nk pk,pk y baik2 je lah.

xmgkin kot dia nk buat bnda2 xelok,dia pon da 
ader gf da pon.da ade idop sendiri.pape pon
dia like diferrent tis time,i dun know y...hoho
mybe aku dh der pengganti dia or wat...
ape y dia duk ckp y kuar dri mulut dia semua okie jer..
tp dlm ati dia xtau la kan..tuhan je la yang tahu.

pape pon bgus la jgk dia..bg jgk semangat kt aku..
xde la nk bg kata2 yang menyakitkan ati..
erm...dia pon beria suka ngn pilihan aku..
mcm dia 2 mak aku pulak..mybe dia care sal aku
nyer bakal husband sbb dia pk jugak utk masa depan qistina.
ye la kan salu lau da bapak tiri ni,jarang je y baik.
sbb bukan darah daging dia kan..n aku pon xde la 
mengharap sgt utk dia menyayangi qistina..
cukup la sekadar mengambil berat..juz all.

tp bila igt nyembang ngan dia tadi senyum sorang2 aku..
still lg dia igt kan..haha.poyo btol.biase la da lma bersama,mesti la dh taw 
cmner dia nyer ex ni..aku pon senang ati lau dia mcm ni..
aku xnk asyik bertegang urat,masam muka.sbb we all der
qistina.so be profesional la kan...masing2 dh tua.


No comments:

Post a Comment