nufnang

Followers

Sunday 19 February 2012

syg dekna

aku rindu dek na sgt..tuhan je lah tahu ati dan perasaan aku..
sampaikan aku xsampai ati nk col dia..
aku xsampai ati utk dgr suara dia..
aku tahu dia demam ridukan aku..
tp aku di sini lebih drp itu...dr hari ke hari
aku bersabar dan menahan perasaan.cuba utk membuang perasaan ini jauh2
tp xboleh..tiap saat tiap detik wajah mu xlekang bermain di mata..
every nite aku rase kan satu mimpi ngeri..
tiap mlm seblm tdo confirm air mata ni akan jatuh utkmu syg..
xde siapa kan tahu ape yang aku rase..

tiap2 malam dek na mimpikan aku..
tiap2 mlm nangis pggil aku..
aku tahu..atuknya citer semua pada aku..
aku btol2 xsggup menghadapi ini semua..
tp aku akan cuba utk cekalkan hati..
semua ni hanya utk mu dek na..
semua utk dek na dan hanya utk dek na.

cuma satu aku pinta,aku tggalkamu
dan jauh darimu,bukan kerana aku xsygkan mu
tp aku jauh dari mu semata2 hanya utk mu syg..
aku xpnh walau sesaat melupakan mu dek na.






syg mucuk2...








No comments:

Post a Comment